webinar

Follow-up eveniment- Seria de webinarii despre digitalizare

Ascent Soft a colaborat împreună cu cei de la Business Days în vederea realizării de webinarii despre digitalizarea business-urilor. Seria de webinarii a fost dedicata soluțiilor de digitalizare pentru implementarea unei strategii mai eficiente în companie dar și a unui management de calitate. Asfetl cele 3 webinarii au abordat temele de digitalizare din domeniul logisticii și depozitelor, transporturilor dar și al producției. Pandemia a forțat aceste domenii sa facă față cererilor mari, iar acest lucru a fost posibil doar prin automatizarea proceselor și schimbarea vechilor tehnologii precum și a percepției asupra roboților.

Speakerii principali din webinarii

Pe tot parcursul seriei de webinarii au fost prezenți ca și speakeri principali Dan Turcitu de la AscentSoft și Marius Moise de la Fastbit.

Dan Turcitu are o experiență relevantă de 23 de ani in ITC, ca manager de proiect și consultant tehnic și are în portofoliu peste 100 de proiecte în digitalizarea companiei.

Principalele domenii de specializare în proiectele ITC sunt: transport multimodal, transport public și transport de marfă, fluxuri de lucru și procese digitale ale companiilor de producție și distribuție. Unul dintre proiecte îl reprezintă conceperea si crearea unei platforme de rezervare online pentru hoteluri și pensiuni din România și implementarea câtorva sisteme software integrate în agricultură, logistică și transport, producție, distribuție, servicii profesionale și retail.

Marius Moise este Manager General și fondator al Fastbit, ajuta companiile în digitalizarea proceselor de business, implementarea de sisteme ERP, de productie și trasabilitate, în mentenanța și securizarea aplicațiilor financiar contabile, în protecția Cyber-Security, în migrarea aplicațiilor în cloud și implementarea planurilor de Disaster Recovery și Business Continuity cerute tot mai des de Auditori.

Cu o experiență de peste 15 ani în managementul sistemelor IT pentru mediul de producție, a conceput și implementat un sistem de trasabilitate unic în România, urmărind metodologia Lean și optimizările Value Stream Mapping, cu soluție tehnica cu CAPEX redus prin care s-au eficientizat pașii de producție, care a generat o creștere de productivitate de 10% în primele 6 luni de la implementare.

Domeniul producției

Primul webinar a avut loc în data de 5 octombrie 2021 și s-a intitulat Trenduri de luat în considerare în digitalizarea producției în 2021-2022.

Invitat special a fost Horea Mizgan -General Manager Inteliform SRL. Are o vastă experiența în industria auto, este profesionist în domeniul inginerie și deține competență în DMAIC, catografierea fluxului de valoare, modul de eroare și analiza efectelor și managementul calității.

În acest webinar s-au abordat subiectele:

  • Planificarea strategiei de revenire post covid. Sănătatea și siguranța angajaților raman imperative.
  • Tehnologia de producție și management al producției devine din ce în ce mai inteligente (inteligența artificială și machine learning).
  • Conectivitatea digitală (iOT).
  • Centralizarea comunicării și instrumentele colaborative.
  • Mentenanța predictivă în Revoluția Industriala 4.0.
  • Un lanț de aprovizionare mai rezilient.
  • Lean Operations Management pentru agilitatea în business.
  • Printarea 3D pe val și cum ajută producătorii în eficiență, productivitate și scaderea costurilor.
  • Impactul tehnologiei 5G in producție.
  • Transformarea digitală a spaților de producție va accelera din ce în ce mai mult.
  • Producătorii caștigă o visibilitate și trasabilitate mai bună folosind Big Data.
  • VR & AR susțin modelele de service fără atingere.

Nu ai apucat să participi la webinar? Poți oricând să vezi înregistrarea aici.

Domeniul Transporturilor

Al doilea webinar a avut loc în data de 19 octombrie și s-a intitulat  TMS trends în 2021. Cum să iei avans și să te diferențiezi prin digitalizare în managementul transporturilor. Invitați speciali au fost

Mircea Urdă- Director comercial Ravitex SRL. Atribuțiile se extind de la cele ale departamentului de vânzări prin emiterea ofertelor comerciale, licitații, negocierea cu clienții și tratarea obicțiilor, până la atribuții complexe de business analyst prin analiza și optimizarea proceselor și fluxurilor interne de lucru și dezvoltarea procedurilor interne și designul programelor informatice.

Adrian Minea- Director general Bipmobile. Este prezent pe piața transporturilor de aproximativ 15 ani și este la activ cu o flotă de 150 de vehicule. Este profesionist în dezvoltarea afacerilor, calificat în negociere, bugetare, import, gestionarea operațiunilor și transport marfă.

În acest webinar s-au abordat subiectele:

  • Automatizările vor definii trendurile logistice în 2021.
  • Machine learning și Advanced Analytics vor stimula îmbunătățirea execuției pe lanțurile de aprovizionare și distribuție.
  • Integrarea e-commerce și optimizarea proceselor vor deveni noua normalitate.
  • Transportatorii și operatorii logistici vor extinde utilizarea de platforme de tipul SaaS pentru a-și asigura în mod strategic resursele și sursele.
  • Optimizarea multi-modala va beneficia de o atenție sporită din partea marilor transportatori;
  • Machine data revolution.
  • 7 strategii de optimizare a transporturilor care pot reduce costurile.
  • Succesul în dropshipping.
  • 8 beneficii pentru automatizarea proceselor logistice.
  • Cum alegi sistemul TMS cel mai potrivit pentru tine.

Nu ai apucat să participi la webinar? Poți oricând să vezi înregistrarea aici.

Domeniul distribuției și al logisticii

Al treilea webinar a vut loc în data de 02.11.2021 și s-a intitulat WMS trends în 2021. Cum pot tehnologiile și digitalizarea să îmbunătățească managementul lanțului de distribuție și logistică.

Invitați speciali au fost:

Dorin Răducan- business development Manager Grosvenor Supply Chain Management. A explicat faptul că decizia de implementare a unei soluții iniformatice integrate ERP+ WMS, luată în 2010, a fost motivată intrinsc de dezvoltarea afacerii. Impplementarea Ascent ERP și WMS la Grosvenor SCM a condus la 5 îmbunătățiri majore ale indicatorilor de afaceri.

În acest webinar s-au abordat subiectele:

  • Internet og Things (IoT).
  • Roboți și IA.
  • Soluții modulare de tipul Plug and Play.
  • Mașini automate (tehnologie de automatizare).
  • Asistență vocală.
  • Warehouse Management Systems (8 beneficii)​​​.
  • Surse de energie regenerabilă.
  • Dilema e-commerce-ului și centre de tipul micro-fulfilment.
  • Agilitate, Resiliență și Spațiu.
  • Transformarea digitală.

Nu ai apucat să participi la webinar? Poți oricând să vezi înregistrarea aici.

Ai întrebări cu privire la soluțiile de digitalizare potrivite pentru compania ta? Contactează-ne și hai să programăm o discuție.

Share this post