ERP Casa de Expeditii

Sistemul software dedicat caselor de expeditii

Solicita demo gratuit

Sistemul software dedicat caselor de expeditii Ascent ERP-CRM este un instrument eficient de gestionare a relatiilor cu clientii (clienti interni-angajati si externi), respectiv furnizorii de servicii, pentru cresterea productivitatii caselor de expeditii.

Integrarea modulului CRM pentru specificul caselor de expeditii aduce un plus valoare in gestionarea clientilor, viteza sporita, respectiv controlul fluxului informational aferent activitatilor de transport.

Asigura gestionarea ofertelor catre clienti, folosind ca resursa comuna oportunitatile de transport ale intregii echipe de vanzari pentru o viteza de raspuns crescuta, ceea ce face de cele mai multe ori diferenta intre a obtine o comanda sau a pierde oportunitatea.

Integrarea furnizorilor de transport in fluxul de ofertare prin evidentierea capacitatilor de transport disponibile ale acestora, impreuna cu locatia data de sistemul GPS (capacitate de transport disponibila si locatia acesteia prezenta sau viitoare).

Accesul “just in time” la resursele de transport disponibile a mai multor furnizori, respectiv capabilitatile de gestionarea a unor preturi alternative intr-o maniera foarte rapida, integrata intr-o comunicare continua cu clientul, vor constitui avantaje competitive definitorii pentru afaceriile din domeniul expeditiilor de marfuri, unde dinamica concurentiala este foarte ridicata. Acesta este motivul principal pentru care activitatile unor companii de succes in domeniu sunt gestionate cu Ascent ERP-CRM: EU.TRA.LOG.REMI, Filip Spedition, NDB Logistic, Rozoti etc.

Vrei să atingi performanța în afaceri?

Solicită Demo GRATUIT Ascent ERP pentru creșterea performanței businessului tău.

Solicită demo

Acest website foloseste cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si intereselor fiecaruia.