ERP Casa de Expeditii

Sistemul software dedicat caselor de expeditii Ascent ERP-CRM este un instrument eficient de gestionare a relatiilor cu clientii (clienti interni-angajati si externi), respectiv furnizorii de servicii, pentru cresterea productivitatii caselor de expeditii.

  • Asigura gestionarea ofertelor catre clienti
  • Integrarea GPS-urilor de terti transport
  • Accesul "just in time" la resursele de transport disponibile
  • Integarea furnizorilor de transport in fluxul de ofertare

Integrarea modulului CRM pentru specificul caselor de expeditii aduce un plus valoare in gestionarea clientilor, viteza sporita, respectiv controlul fluxului informational aferent activitatilor de transport.

Asigura gestionarea ofertelor catre clienti, folosind ca resursa comuna oportunitatile de transport ale intregii echipe de vanzari pentru o viteza de raspuns crescuta, ceea ce face de cele mai multe ori diferenta intre a obtine o comanda sau a pierde oportunitatea.

Vrei să atingi performanța în afaceri?

Solicită Demo GRATUIT Ascent ERP pentru creșterea performanței businessului tău.

Solicită demo

Acest website foloseste cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si intereselor fiecaruia.