ERP Distribuție

Software ERP performant, pentru fluidizarea și controlul proceselor din activitățile de distribuție

Solicita demo gratuit

Sistemul Ascent ERP Distribuție permite valorificarea și managementul eficient al stocurilor și comenzilor – pentru orice distribuitor, indiferent de mărime.

Distribuția de mărfuri și produse implică un grad maxim de coordonare a proceselor și un grad minim de eroare. Activitățile de achiziție, urmărire a stocurilor, livrare a comenzilor, administrare a depozitului, aprovizionare, management al canalelor de distribuție trebuie să fie nu doar monitorizate – ci sincronizate.

Soluția noastră ERP Distribuție acoperă toate activitățile unui distribuitor și poate fi integrată într-un sistem complex de business management. Integrarea sistemului cu WMS (Warehouse management system) și CRM mobil (SFA) asigură scalabilitatea business-ului – soluția poate fi oricând „multiplicată” pentru noi locații, multiplicând astfel și forța de vânzare.

Portofoliul cu toate datele clienților, comenzilor, istoricul și status-ul acțiunilor poate fi accesat fără efort prin sistem, eliminând astfel erorile care pot interveni în urma variației personalului de vânzări. Circulația informațiilor între departamentele de suport pentru vânzare și forța de vânzare directă se face în mod transparent, fluidizat.

Odată cu implementarea soluției ERP Distribuție, comunicarea cu clienții devine mult mai facilă și complet trasabilă, iar oportunitățile de vânzare se valorifică mai bine, conversia ofertelor în comenzi crescând semnificativ.

Download broșură

Beneficiile implementării Ascent ERP Distribuție

Cum am implementat ERP Distribuție pentru companii locale și europene

Vrei să atingi performanța în afaceri?

Solicită Demo GRATUIT Ascent ERP pentru creșterea performanței businessului tău.

Solicită demo

Acest website foloseste cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si intereselor fiecaruia.