Ascent Soft ERP pentru Distribuție

Digitalizează-ți și automatizează-ți afacerea de distribuție cu ajutorul soft-ului Ascent ERP Distribuție. Folosește soft-ul pentru a crea rapid oferte, comenzi și facturi. Creează stocuri minime și maxime, comenzi de la furnizor și automatizează procesele de vânzare. Folosește aplicația mobilă pentru a vinde de pe drum, oricând și oriunde! Beneficiază de sute de funcții special create pentru îmbunătățirea procesului de vânzare și gestionare a stocurilor! 

Ascent Soft ERP pentru Distribuție

De ce ai nevoie de un soft pentru Distribuție?

Distribuția de mărfuri și produse implică un grad maxim de coordonare a proceselor și un grad minim de eroare. Activitățile de achiziție, urmărire a stocurilor, livrare a comenzilor, administrare a depozitului, aprovizionare, management al canalelor de distribuție trebuie să fie nu doar monitorizate – ci sincronizate.

Soluția noastră ERP Distribuție acoperă toate activitățile unui distribuitor și poate fi integrată într-un sistem complex de business management. Integrarea sistemului cu WMS (Warehouse management system) și CRM mobil (SFA) asigură scalabilitatea business-ului – soluția poate fi oricând „multiplicată” pentru noi locații, multiplicând astfel și forța de vânzare.

Portofoliul cu toate datele clienților, comenzilor, istoricul și status-ul acțiunilor poate fi accesat fără efort prin sistem, eliminând astfel erorile care pot interveni în urma variației personalului de vânzări. Circulația informațiilor între departamentele de suport pentru vânzare și forța de vânzare directă se face în mod transparent, fluidizat. Odată cu implementarea soluției ERP Distribuție, comunicarea cu clienții devine mult mai facilă și complet trasabilă, iar oportunitățile de vânzare se valorifică mai bine, conversia ofertelor în comenzi crescând semnificativ..

Haide să analizăm împreună avantajele pe care le aduce digitalizarea afacerilor de distribuție!

Avantaje ERP Distribuție

pexels-rodnae-productions-5699104

Crești vânzările

Folosind soluțiile de fidelizare clienți Ascent Soft și aplicația mobilă pentru vânzătorii de pe teren vei reuși să crești vânzările fără să mărești volumul de muncă.

Practice-Areas-pic-.png

Automatizezi procesul de vânzare

Ai un flux mai complex? Faze de prospectare, ofertare, comandă, factură? Le automatizăm pentru a reduce munca repetitivă și timpul pierdut. Astfel, câștigi și timp și bani și îți poți focusa echipa pe sarcinile importante!

Gestiune

Gestionezi Stocurile Eficient

S-a întâmplat vreodată să rămâi fără stoc la un produs, iar clienții tăi să cumpere de la altcineva? Asta înseamnă o vânzare pierdută și poate chiar un client pierdut. Cu ajutorul aplicației Ascent vei vedea mereu stocurile și viteza de mișcare a produselor. Vei primi notificări când ai stoc redus pentru un produs și o propunere de comandă către furnizor. Clienții tăi vor rămâne fericiți și loiali!

Reduci cheltuielile

Reduci cheltuielile​

Elimină pierderile, redu din timpul necesar pentru efectuarea muncii și redu din resursele necesare pentru gestionarea afacerii. ERP-ul Ascent Distriubție oferă funcții de raportare pentru fiecare produs în parte. Astfel, vei ști mereu ce funcționează și ce nu și poți optimiza stocurile și strategiile pentru a obține profit maxim!

Funcții de Bază Ascent SOFT Distribuție

Gestionare Stocuri

Gestionare ușoară a stocurilor pe gestiuni, loturi, dată de expirare și articole. Listă cu mișcarea stocurilor ca să știi mereu unde au fost distribuite produsele tale, cât de rapid și la ce preț.

Generare Facturi

Generează rapid facturi în mod direct sau pe baza unui contract. Scădere automată din gestiune și contabilizarea automată a documentelor. Statusuri colorate pentru fiecare contract sau pentru fiecare comandă.

Inventariere

Inventariere ușoară cu ajutorul unui scanner sau direct în sistem. Generare automată a fișelor explicative pentru diferențele de stoc cu plus sau cu minus din gestiunea respectivă.

Raportare avansată

Urmărește toate datele care te interesează prin rapoartele automate sau personalizate. Creează-ți propriile rapoarte și urmărește cei mai importanți indicatori din afacerea ta.

Analize de vânzări

Cine e cel mai bun vânzător? Care e cel mai bun produs? Care e cea mai bună perioadă de vânzări? Răspunsul la aceste întrebări îl primești cu ajutorul analizelor Ascent!

Marjă de profit

Setează-ți automat o marjă minimă de profit. Analizează marja de profit pe fiecare client sau pentru fiecare vânzător. Crește/Scade prețurile în funcție de datele obținute!

+ EXTRA la Soft-ul ASCENT de Distribuție

Integrare Contabilitate & HR

Urmărește fiecare flux până la final și integrează modulul de distribuție cu modulul de contabilitate Ascent. Astfel, gestionezi direct contabilitatea pe datele reale obținute.

Depozit

Integrează soft-ul de distribuție cu modulul Ascent pentru depozitare. Îmbunătățește-ți timpii de livrare și viteza de procesare și pregătire a comenzilor.

Ascent Modul Transport

Gestionează inclusiv ambalarea și transportarea pentru a obține toate datele din afacerea ta de distribuție. Integrează distribuția cu modulul Ascent pentru transport.

Închiriază soft-ul Ascent sau cumpără-l pentru a avea acces pe viață!

Avem disponibile ambele variante pentru soft. Alege în funcție de nevoile tale.

Rulează videoul

Apreciat de către firme de top

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus.
WORLD MEDIA TRANS WMT
Încă nu ești convins de avantajele Ascent Soft?

Vezi implementarea soft-ului de Distribuție la clientul nostru

Logo Grosvenor

Testează GRATUIT soft-ul Ascent!

Completează formularul și vei fi contactat de unul dintre reprezentanții Ascent SOFT.