Ce înseamnă PNRR pentru afacerile din România?

PNRR pentru afaceri

A fost aprobat, în mod oficial, Planul Național de Redresare și Reziliență! Astfel, România va primi de la Uniunea Europeană 29,2 miliarde de euro. Acest document este mai mult decât un plan. Este un document care conține toate investițiile majore care se vor face în România în perioada 2021-2026. Acesta este documentul care transformă România […]

Impactul Covid-19 asupra mediului de afaceri Românesc

impactul covid-19 asupra afacerilor din România

Pandemia produsă de virusul Covid-19 a schimbat complet lumea. Oamenii se adaptează rapid, mereu au făcut asta. Adaptabilitatea este o calitate a oamenilor dezvoltată prin evoluție și este una dintre calitățile responsabile pentru supraviețuirea și succesul omenirii. În acest articol ne focusăm pe impactul Covid-19 asupra mediului de afaceri din România și cum s-au adaptat […]

Indicatori importanți pentru afacerea ta (EBITDA, EBT, EBIT, EBITDAR)

EBITDA

EBITDA EBITDA este acronimul pentru Earnings Before Interest, Taxes, Depreciaton and Amortization și reprezintă profitul înainte de dobânzi, impozite, depreciere și amortizare. Indicatorul arată cați bani generează o companie din activitatea sa curentă, înainte de a-și plăti datoriile, taxele și de a reflecta cheltuielile non-cash (amortizarea). EBITDA este o valoare a câștigurilor care este neutră […]

Construiește-ți profilul de Buyer Persona

Buyer Persona

Profilul de Buyer Persona reprezintă o analiză a OAMENILOR care iau decizii. Am definit anterior COMPANIA cu care doriți să faceți afaceri ca Profil de client ideal și dacă nu ați făcut-o, vă recomandăm să consultați articolul despre ICP aici. Cum veți crea Buyer Personas? Simplu! Pe scurt, veți crea o reprezentare semi-fictivă a clientului […]

2 metode pentru gestionarea unui portofoliu de produse

Buyer Persona

Gestionarea unui portofoliu de produse, servicii și activități este una dintre problemele cu care se confruntă fiecare companie indiferent de mărime. Aceasta privește repartizarea și dozarea echilibrată a resurselor financiare, materiale și umane între diferitele produse, servicii și activități. In companiile de tip IMM se poate proceda mai simplu și se pot folosi de regula […]

Ghid pentru construirea profilului de consumator ideal (ICP)

Ideal Customer Persona

Nu toți clienții sunt egali și nici nu sunt la fel de dezirabili pentru afacerea dvs. Dar cum să ajungeți la tipul potrivit de clienți? Ei bine, construirea unui profil de consumator ideal (ICP) vă ajută să stabiliți obiective clare și să dezvoltați o strategie corectă care vă va ajuta afacerea să își atingă obiectivele […]