Ascent Soft ERP Service & Mentenanță

Ascent ERP Service optimizează activitățile de mentenanță pentru companii și produse din industrii diverse, corelând și organizând toate procesele implicate.

tmswebphone_iphone12promaxgold_portrait

Ascent Soft ERP Service & Mentenanță

erp software

De ce ai nevoie de un soft Service & Mentenanță?

Astăzi, mentenanța și service-ul este mai mult decât o activitate complementară sau de suport. Tendința actuală pune accent pe servicii ca factor de diferențiere pe piața de produse, de aceea acestea au nevoie de o structurare eficace, de un plan de lucru controlat și de feedback în timp real.

Modulul Ascent ERP Service poate lua, astfel, multe forme de implementare în varii activități: de la clasicul sistem de tip „field management system” sau „plant service management” cu care se pot planifica, gestiona și automatiza activitățile de tip service și mentenanță pentru utilaje din domeniul producției (fabrici, etc.), agriculturii, construcțiilor, transporturilor (parcuri auto) sau la alte puncte de activitate care necesită utilizarea aparatelor, echipamentelor sau utilajelor (stații de distribuție carburanți, parcuri fotovoltaice, sisteme de răcire aferente retail-ului sau distribuției de produse alimentare, echipamente și dispozitive pentru rețele de comunicații, etc.).

Soluția Ascent ERP Service & Mentenanță combină procese de administare a tichetelor de service cu sistemele de planificare, monitorizare și control al task-urilor de service pe teren, aducând managementului avantajele vizibilității și controlului asupra proceselor, în scopul îmbunătățirii serviciilor către clienți și al obținerii avantajelor competitive.

Haide să analizăm împreună avantajele pe care le aduce digitalizarea afacerilor de agricultură!

Avantaje ERP Service & Mentenanță

Productivitate crescuta

Crești productivitatea prin planificare

Planificarea activităţilor de mentenanţă se face având la dispoziţie reprezentări de tip time-line, Gantt, work-day, grafice de încărcare, alarme şi alte instrumente astfel încât să se poată face cea mai eficientă alocare a resurselor în funcţie de prioritate şi de tipul intervenţiei. Alocarea activităţilor se poate face ţinând cont de seturi de competenţe ale angajaţilor sau echipelor de intervenţie şi de asemenea ţinând cont de calendarul de zile libere al fiecărui angajat

Dispecer transport

Reduci munca repetitivă și greșelile:

Sistemul generează documentele de intervenţie punând la dispoziţie în formă electronică sau pentru tipărit formularistica necesară:

  • lista de activităţi de mentenanţă prestabilite pentru intervenţia respectivă
  • necesarul de materiale de aprovizionat
  • ordin de transfer automat în gestiunea echipei de intervenţie din gestiunea centrală
  • activităţi executate, starea echipamentelor în urma intervenţiei
  • generare consumuri – scaăderea gestiunii
  • semnatură electronică pe device-uri mobile pentru validarea intervenţiei

Soft erp service auto

Crești trasabilitatea și organizarea

Coordonatorul de service are în permanenţă un tablou de bord cu starea echipamentelor şi cu activităţile viitoare astfel încât să poată lua cea mai bună decizie de întrerupere a lucrului sau de planificare a unei acţiuni. De asemenea sistemul poate emite notificări la îndeplinirea sau neîndeplinirea unor evenimente programate.

dropshipping

Catalog echipamente

Definirea echipamentelor se face iniţializând toate acele elemente specifice echipamentului respectiv şi care sunt relevante în exploatarea şi mentenanţa lui. Acest set de date sunt configurabile şi personalizabile astfel încât să cuprindă tot ceea ce este necesar dar pe de altă parte să nu încarce inutil interfaţa şi activitatea utilizatorului.

Aceste date formează fişa tehnică şi de întreţinere a echipamentelor

Funcții de Bază Ascent SOFT Service & Mentenanță

Evidențiere mentenanță pe mașini / utilaje producție

Gestionaţi procese complexe de business pe baza unor fluxuri predefinite şi uşor de monitorizat care cuprind etape de tip iniţiere/planificare/execuţie/validare astfel încât să aveţi vizibilitate şi control în orice moment asupra fiecărei iteraţii dar şi asupra întregii activităţi de service mentenanţă.

Planificare și istoric mentenanță / revizii

Pentru standardizarea activităţilor şi uşurarea operării se definesc planuri de mentenanţă pe tipuri de activităţi sau de echipamente. Echipamentele se “subscriu” unui astfel de plan evitându-se în acest mod erorile umane la iniţializarea unui nou echipament.

Alerte la nivel de task, personal responsabil, utilaj

Sistemul este adaptabil la diverse procese de business şi este gândit să ofere trasabilitate completă pe întregul flux de execuţie, bazat pe înregistrarea unor ordine (tichete) în sistem şi urmărirea lor prin statuşi predefiniţi care pot să genereze anumite alarme sau declanşarea unor evenimente.

Soluții de eliminare a timpului neproductiv

Planificarea din timp și organizarea eficientă vor duce la eliminarea timpilor morți din activitățile dumneavoastră. Un utilaj sau o mașină care nu funcționează, nu produce bani, ba chiar consumă, iar cu soft-ul Ascent se vor evita astfel de situații!

Integrare task-uri pe tablete / smartphone

De asemenea produsul nostru poate fi folosit în sisteme de management bazate pe standardele ISO privind înregistrările, trasabilitatea şi acţiunile de asigurare a calităţii proceselor.

Rapoarte de lucru la locul intervenției

Sistemul pune la dispoziţie statistici avansate şi dinamice privind istoricul echipamentelor, activitatea departamentului, cele mai întâlnite evenimente (ex: defecţiuni), timp de funcţionare versus timp neproductiv, costuri de întreţinere asociate echipamentelor şi altele.

+ EXTRA la Soft-ul ASCENT de Service & Mentenanță

Integrare Contabilitate & HR

Urmărește fiecare flux până la final și integrează modulul de service cu modulul de contabilitate Ascent. Astfel, gestionezi direct contabilitatea pe datele reale obținute.

Integrare cu alte sisteme

Preluăm date din sistemele sau utilajele care oferă această posibilitate și le integrăm în soft-ul Ascent. Folosim datele pentru raportare timp, cheltuieli, status.

Aprovizionare just-in-time si kanban

Folosind sistemul AscentERP puteţi optimiza aprovizionarea pe principiile just-in-time şi kanban astfel încât să reduceţi la minim stocurile dar în acelaşi timp să se asigure funcţionarea fără întreruperi a activităţii

Închiriază soft-ul Ascent sau cumpără-l pentru a avea acces pe viață!

Avem disponibile ambele variante pentru soft. Alege în funcție de nevoile tale.

Rulează videoul

Apreciat de către firme de top

WORLD MEDIA TRANS WMT

Testează GRATUIT soft-ul Ascent!

Completează formularul și vei fi contactat de unul dintre reprezentanții Ascent SOFT.