ERP Transport Persoane & Coletărie

Un software pentru managementul transportului de persoane și serviciilor de coletărie

Solicita demo gratuit

Îți oferim o soluție software ERP integrată care favorizează și îmbunătățește managementul transportului de persoane și comenzile de coletărie.

Ascent ERP Transport persoane & Coletărie urmărește ca toate activitățile aferente transportului să fie interconectate, fluidizate și optimizate – astfel încât eficiența serviciilor să fie maximă, feedback-ul din partea clienților să rămână pozitiv, iar costurile să fie ținute sub control.

Prin conectarea sistemului la punctele de lucru, comandă și verificare (aparate de emitere bilete în mașină, aplicații Android pentru comunicarea cu șoferii, platformă pentru urmărire online, comenzi și rezervări online etc.), gestionarea comenzilor, optimizarea traseelor și reducerea costurilor devin obiective ușor de atins.

Interfața software e proiectată în așa fel încât să poată fi ușor utilizată și asimilată în procesele de lucru. Sistemul ERP simplifică semnificativ modul de lucru, centralizând toate datele și automatizând unele operațiuni de selecție, căutare, actualizări status, etc. Rezultatul e folosirea capacității de transport la potențialul optim, evitând subîncărcarea sau supraîncărcarea, îmbunătățirea experienței clienților și scăderea costurilor.

Beneficiile implementării ERP Transport Persoane & Coletărie

Studiu de caz: implementare Ascent ERP Transport persoane / coletărie

Vrei să atingi performanța în afaceri?

Solicită Demo GRATUIT Ascent ERP pentru creșterea performanței businessului tău.

Solicită demo

Acest website foloseste cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si intereselor fiecaruia.